Logo
Potřebujete poradit?
Po - Pa: 09:00 - 16:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Chci zasílat newsletter

Newsletter bude odesílán na Vámi vložený kontaktní email :)


 
Obchodní podmínky a reklamační řád

OBCHODNÍ PODMÍNKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD E-SHOPU bajobaby.CZ

 

PROVOZOVATEL:

Diana Frištenská, Bajobaby.cz, Pionýrská 2821, 75661, Rožnov pod Radhoštěm, Česká republika
IČ: 14152070, DIČ: CZ9551256242
Tel.: +420605581111
E-mail: info@bajobaby.cz
Dále jako „prodávající“

  1. Prodávající
  2. Kupující
  3. Objednávka
  4. Zboží
  5. Odstoupení od smlouvy
  6. Cena
  7. Nárok na slevu
  8. Způsob platby
  9. Náklady na dodání, způsob platby, dodání a plnění
  10. Odpovědnost za vady, reklamační řád
  11. Zpracování osobních údajů
  12. Doručování
  13. Slevové poukazy, slevy a dárkové poukazy
  14. EET
  15. Platnost
  16. Závěrečná ustanovení

ÚVODNÍ USTANOVENÍ OBCHODNÍCH PODMÍNEK

Prodávající tímto stanovuje v souladu s Občanským zákoníkem, zákonem č. 89/2012 Sb. a Zákonem na ochranu spotřebitele tyto obchodní podmínky, platné pro nákup na e-shopu bajobaby.cz

Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.bajobaby.czk uzavírání kupní smlouvy (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Pozdějšími změnami obchodních podmínek nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1) Prodávající

Prodávajícím se rozumí provozovatel portálu (viz. Provozovatel), který je provozovatelem e-shopu, webové stránky www.bajobaby.cz, jako fyzická osoba.

2) Kupující

Kupujícím se rozumí fyzická osoba – spotřebitel.  

Smlouvy, které jsou uzavírány kupujícím, se řídí zejména zákonem 89/2012 Sb. Občanským zákoníkem v platném znění a Zákonem na ochranu spotřebitele, zák. č. č. 634/1992 Sb.

3) Objednávka

Návrh kupujícího na uzavření smlouvy je učiněn současně výběrem zboží prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách www.bajobaby.cz, vyplněním kontaktních údajů, zvolením způsobu dodání a potvrzením objednávky kupujícím. Prodávajícím je smlouva akceptována odesláním potvrzení objednávky kupujícímu na e-mail kupujícího. Prodávající je povinen potvrdit objednávku bezodkladně, nejpozději však do 7 pracovních dnů. Potvrzením objednávky prodávajícím je uzavřena kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající se následně zavazuje zaslat kupujícímu na jeho e-mail potvrzení o uzavřené smlouvě včetně poučení o možnosti odstoupit od kupní smlouvy.

4) Zboží

Zbožím se rozumí věci, které jsou nabízeny prodávajícím prostřednictvím e-shopu k prodeji a to zejména hračky, kojenecké a dětské oblečení, kojenecké potřeby, potřeby pro maminky. Webová stránka obsahuje seznam zboží nabízeného k prodeji. Cena je platná po dobu, po kterou je zveřejněna. Zveřejněná cena může být před uzavřením smlouvy změněna na základě individuální dohody mezi prodávajícím a kupujícím. Bez výslovného potvrzení upravené kupní ceny kupujícím kupní smlouva nevznikne. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné na webovém rozhraní jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

5) Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a bez udání důvodu vrátit zboží zpět „prodávajícímu“. „Prodávající“ je povinen vrátit „kupujícímu“ plnou cenu za zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky:

„kupující" zavolá na telefonní číslo +420605581111 nebo napíše na e-mailovou adresu info@bajobaby.cz a oznámí odstoupení od kupní smlouvy.

uvede číslo dokladu a svoje jméno, případně odběratele.

Zboží odešlete s dokladem o koupi na adresu:
Diana Frištenská, BAJOBABY, Pionýrská 2821, Rožnov pod Radhoštěm, 75661

Zboží v žádném případě nezasílat na dobírku, částka Vám bude vrácena na Váš běžný účet. V případě, že zboží se vrátí s doběrečným, tato zásilka nebude z naší strany vyzvednuta.

Zboží musí být čisté, nepoškozené a kompletní.

„Kupující" hradí doručení na adresu „prodávajícího".

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží vráceny zpět.

V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

 6. Záruční podmínky 

Vykazuje-li zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je zboží kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je „kupující" oprávněn zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok „kupujícího" na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny.

Jako záruční list obvykle slouží doklad o zakoupení.

Zboží odebíráme i od zahraničních výrobců, pokud by součástí balení nebyl návod v českém jazyce, obraťte se na nás a my Vám jej obratem odešleme.

Odešlete na adresu: Romana Frištenská, Pionýrská 2821, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61

 

6) Cena

Částka, která je u každého jednotlivého zboží uvedena je včetně DPH. Tato částka však neobsahuje náklady na dodání, které jsou uvedeny samostatně. Konečná částka, kterou bude kupující platit za zboží včetně jeho dodání, je uvedena na konci objednávky a bude potvrzena prodávajícím zasláním potvrzení objednávky.

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením zboží.

7) Nárok na slevu

Každý kupující, jehož cena jednorázově objednaného zboží přesáhne 2500,- Kč – včetně -, má automaticky nárok na přepravu zboží zdarma (toto platí pouze pro dopravu do ČR). Způsob platby a dopravy ovšem určuje prodávající. V případě, že kupující bude trvat na vlastní volbě z nabízeného způsobu platby a dopravy objednaného zboží, je povinen případný finanční rozdíl uhradit se sumou za objednané zboží.

8) Způsob platby

Kupující je oprávněn zvolit při nákupu zboží některou z těchto alternativ platby:

  1. Platba v hotovosti na dobírku.
  2. Platba převodem na účet.
  3. Platba GoPay

 

9) Náklady na dodání, způsob platby, dodání a plnění

Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě http://bajobaby.cz/ jsou včetně DPH.

Ceny jsou platné v okamžiku objednání.

Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě výrazné změny dodavatelských podmínek od výrobce. Na tuto případnou změnu bude kupující písemně upozorněn.

Prodávající si vyhrazuje právo účtovat nevratnou zálohu, o které Vás bude telefonicky informovat a na kterou Vám vystaví příslušný doklad. 

Úhrada objednaného zboží je možná těmito způsoby:
a) platba dobírkou: cena za zboží je uhrazena hotově při převzetí zásilky od dopravce  PPL

b) platba bankovním převodem - platba na čísla účtu:
6454668002/5500
c)  platba GoPay

Kupující má možnost zaplatit zakoupené zboží na dobírku. Pokud kupující zboží, které bude zasláno v souladu s objednávkou na dobírku, nepřevezme, je povinen do 30 ti dní po uplynutí lhůty po kterou bylo zboží uschováno na poště uhradit prodávajícímu náklady na zaslání zboží.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti. Na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Dodací lhůta běží ode dne obdržení závazazné objednávky. V případě obdržení objednávky v sobotu nebo v neděli nebo v pracovní dny po 12:00 hodině běží dodací lhůta od následujícího pracovního dne. Podmínkou je obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky.

Pokud je zboží na skladě, zavazuje se „prodávající" vyexpedovat toto zboží nebo předat dopravci do 4 pracovních dnů. Přepravce by měl doručit zboží následující pracovní den po převzetí.

V případě, že zboží na skladě není nebo je uvedeno"skladem u dodavatele" vyhrazuje si provozovatel odeslat zboží maximálně do 10dnů od data objednání. Nebo nebude-li možno je předat přepravci do 4 pracovních dnů, oznámí „prodávající" předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tomto případě si vyžádá odsouhlasení kupujícího.

Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty.

Není-li prodávající schopen do 30 kalendářních dní odeslat zboží odběrateli (předat k přepravě prvnímu přepravci), je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.

 

Doprava

V současné době je možné obdržet zboží tímto způsobem:

  • PPL - přepravní náklady činí 131,- Kč (včetně DPH) při objednávce do 2.500,- Kč. V případě platby dobírkou je částka navýšena o 35,- Kč. Při objednávce přesahující 2.500,- Kč doprava zdarma. Společnost PPL Vám doručí balíček na Vaši adresu. Od společnosti PPL budete informováni e-mailem a SMS zprávami, kdy bude balíček doručen.
  • Zásilkovna - přepravní náklady činí 75,- Kč ( včetně  DPH.) V případě platby dobírkou je částka navýšena o 35,- Kč. Při objednávce přesahující 2.500,- Kč doprava zdarma. Společnost  Zásilkovna  Vám doručí balíček na Vámi zvolené výdejní místo. Budete informováni e-mailem nebo SMS zprávami, kdy můžete balíček vyzvednout.

 Z technických důvodů systém může nabídnout tuto volbu dopravy i u nadrozměrných zásilek - pokud si tuto volbu zákazník přesto zvolí, bude informován o jiném způsobu dopravy a případném doúčtování ceny za dopravu.

 

10) Odpovědnost za vady, reklamační řád

Tento reklamační řád je zpracován v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, v platném znění a vztahuje se na zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“) a které kupující zakoupil prostřednictvím e-shopu www.bajobaby.cz

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží.

Pokud vada představuje podstatné porušení smlouvy, je kupující oprávněn vybrat si mezi odstoupením od smlouvy, slevou, či výměnou za nové bezvadné zboží, či opravou zboží. Pokud kupující neurčí včas způsob, jakým chce reklamaci vyřídit, bude se porušení smlouvy považovat za nepodstatné a spotřebitel ztrácí nárok na odstoupení od smlouvy nebo výměnu.

Když se vady na věci vyskytují opakovaně i po záruční opravě nebo je vad více najednou, je kupující oprávněn požadovat výměnu za nové zboží, nebo může odstoupit od kupní smlouvy a žádat vrácení peněz.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Vykazuje-li objednaná věc zjevné nedostatky (například porušený transportní obal) již při přebírání zboží, má kupující právo věc nepřevzít. V takovém případě bude věc zaslána zpět prodávajícímu. Ten má povinnost vše uvést do pořádku a věc kupujícímu odeslat znovu bez zbytečného odkladu.

Kupující je povinen nahlásit reklamaci na email info@bajobaby.cz. a poté je povinen reklamovat zakoupenou věc na níže uvedené doručovací adrese prodávajícího: Romana Frištenská, BAJOBABY,CZ, Pionýrská 2821, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Kupující je povinen reklamované zboží dodat prodávajícímu nepoškozené, v původním obalu.

Kupující je povinen vyzvednout si reklamovanou věc při odeslání zpět na jeho adresu. Náklady na zaslání kladně vyřízené reklamace nese prodávající. Kupující nese náklady na dodání reklamovaného zboží tehdy, pokud je zjevné, že kupující uplatňuje identickou vadu opětovně. Nepřevezme-li si kupující zaslané reklamované zboží, které mu prodávající vrací, je povinen zaplatit prodávajícímu za každý den uskladnění poplatek ve výši 0,1% kupní ceny zboží.

Nevyzvedne-li si kupující reklamovanou věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy byl povinen ji vyzvednout, má prodávající právo věc prodat a započíst si poplatek za uskladnění proti částce získané prodejem věci. Je-li prodávajícímu známa adresa kupujícího a jde-li o věc vyšší hodnoty, je prodávající povinen o zamýšleném prodeji kupujícího předem vyrozumět a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k vyzvednutí věci. Dojde-li k prodeji nevyzvednuté věci, vyplatí prodávající kupujícímu výtěžek prodeje po odečtení poplatku za uskladnění a nákladů prodeje. Prodávající je následně povinen vynaložit takové úsilí, které po něm lze spravedlivě požadovat, aby byly tyto prostředky vyplaceny kupujícímu.

11) Zpracování osobních údajů a nakládání s osobními údaji

Prodávající zpracovává osobní údaje a nakládá s nimi v souladu se zákonem o zpracování osobních údajů, zák. 101/1998 Sb.

Vyplněné kontaktní údaje jsou užity pouze za účelem plnění práv a povinností ze smlouvy, prodávající je poskytne pouze externímu dopravci. Jiným třetím osobám je není prodávající oprávněn poskytnout.

Registrací dává kupující souhlas se zařazením svého jména, příjmení, kontaktní adresy, telefonu a e-mailu do databáze prodávajícího. Prodávající je oprávněn tyto informace uchovávat po dobu pěti let a může je užít pouze se souhlasem kupujícího pro zasílání obchodních sdělení. Více na OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ.

12) Doručování

Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

Zpráva je doručena:

  1. V případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty kupujícího.
  2. V případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem.
  3. V případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít.
  4. V případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

 

13) Slevové poukazy, slevy a dárkové poukazy

Každý majitel slevového poukazu je povinen, chce-li uplatnit slevu na vybrané zboží, uvést kód slevového poukazu do "poznámek" na konci průchodu nákupním košem. Bez uvedení kódu slevového poukazu není možné uplatnit slevu na vybrané zboží.

Slevové poukazy jsou neslučitelné, tzn. že celková výše slevy nenarůstá počtem slevových poukazů.

Uplatnění slevových poukazů není slučitelné s nárokem na předem vyhlášené slevové akce e-shopu společnosti Romana Frištenská – Bajobaby.cz, ani na již zlevněné zboží. Takové zboží je možné zlevnit pouze ze své původní ceny.

Bližší informace o typech slevových poukazů a jejich vlastnostech naleznete níže.

  • Dárkové poukazy;
    • Na nákup dárkových poukazů se slevy nevztahujÍ-

 

14. EET - Elektronická evidence tržeb

Zákazníkovi z evidence tržeb neplynou žádné nové povinnosti.
Podle zákona o evidenci tržeb (112/2016 Sb. ze dne 16. března 2016) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Informační povinnost prodejce
Prodávající má povinnosti informovat své zákazníky o tom, že zákazník nakupuje u prodávající, který má povinnost evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku.

Obsahem informačního oznámení je

- text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,
- text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.

Informační oznámení musí prodávající umístit v místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, tedy na prodejně nebo na internetových stránkách tzv. e-shopů. Informace musí být dostatečně viditelné a čitelné.

Účtenka
Zákazníkovi, který zaplatí za zboží či služby hotově, kartou, poukázkami (např. stravenkami) nebo dalšími obdobnými způsoby, je prodávající povinen vystavit nejpozději při uskutečnění evidované tržby účtenku. Okamžikem uskutečnění evidované tržby se pro účely zákona o evidenci tržeb rozumí okamžik přijetí evidované tržby, nebo vydání příkazu k její realizaci (v případě karetních transakcí), jestliže tento okamžik nastal dříve.

Zákazník nemá povinnost převzít od prodávajícího účtenku. Je plně na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme. Na rozdíl od Itálie nebo Chorvatska u nás nebude zákazník za nepřevzetí účtenky nijak pokutován.

Na druhou stranu zákazník v ceně výrobku nebo služby platí DPH a očekává, že obchodník peníze určené pro veřejný rozpočet státu řádně odvede. Tím, že účtenku zákazník převezme, napomáhá tomu, že se tak i stane. Prodávající nezasílá Finanční správě žádné informace o zákazníkovi ani o konkrétních položkách jeho nákupu, resp. Finanční správu zajímá pouze celková výše tržby, kterou prodávající přijme.

Předání účtenky
Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi a tudíž prodávající může vystavit účtenku i elektronicky (bez tisku a předat jí zákazníkovi např. prostřednictvím e-mailu, MMS, přes bluetooh). Přesto však bude nejčastěji docházet k předávání tištěných účtenek. Elektronické vystavení účtenky se uplatní zejména v situacích, kdy nedochází k osobnímu kontaktu prodávajícího a zákazníka (např. při nákupu zboží a služeb po internetu placených platební kartou). Na této formě předání však musí být mezi zákazníkem a prodávajícím shoda.

Ověření účtenky u správce daně
Prodávající evidující tržby má povinnost zaslat Finanční správě údaje o každé přijaté evidované tržbě a to nejpozději při uskutečnění evidované tržby. Zákazník si bude moci zadáním vybraných údajů uvedených na účtence ověřit, zda prodávající opravdu řádně přijatou tržbu za jeho nákup v systému Finanční správy zaevidoval. V případě zaevidování tržby v běžném režimu si může tuto skutečnost zákazník ověřit bezprostředně po nákupu. V případě výpadku internetu by pak mohla být tržba zaevidovaná se zpožděním, resp. informace o zaevidování nebude na portálu k dispozici okamžitě, ale nejpozději do 48 hodin. V případě evidence tržeb ve zjednodušeném režimu si bude moci zákazník tuto skutečnost ověřit nejpozději do 5 dnů od uskutečnění tržby.

Údaje uváděné na účtence

Prodávající je na účtenku povinen uvádět:

fiskální identifikační kód (FIK),
své daňové identifikační číslo (DIČ),
označení provozovny, ve které je tržba uskutečněna,
označení pokladního zařízení, na kterém je tržba evidována,
pořadové číslo účtenky,
datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky, pokud je vystavena dříve,
celkovou částku tržby,
bezpečnostní kód poplatníka (BKP),
údaj, zda je tržba evidována v běžném nebo zjednodušeném režimu.
a v určitých případech také:

DIČ podnikatele, za kterého eviduje tržby jiný podnikatel - pokud tržby za podnikatele eviduje jiná osoba, bude na účtence nejen její DIČ, ale i DIČ zastoupeného podnikatele.
podpisový kód poplatníka (PKP) - pokud účtenka z objektivních důvodů neobsahuje FIK, např. při výpadku spojení nebo při evidování ve zjednodušeném režimu.
Zdroj: etrzby.cz

 

15) Platnost

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.1.2019

16) Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@bajobaby.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

 

     

 

 

 

 

Způsob dopravy a platba

Kontaktujte nás
BAJOBABY.CZ
Diana Dianová
Po - Pa: 09:00 - 16:00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz